Aerobik Órarend

www.kisslifegym.hu - (XI. Tétényi út 63.)


Minden csoportos órára legkésőbb az óra kezdete előtt 2 órával bejelentkezés szükséges
a +36 20 440 0020-as telefonszámon.

Június 26-tól

Hétfő
6:30-
7:30
8:00-
9:00
9:30-
10:30
10:30-
11:30

10:00-
11:00

11:00-
12:00
12:00-
13:00
16:00-
17:00
17:00-
18:00

18:00-
19:00


19:00-
20:00
BOX
Robi
20:00-
21:00
Fight Robic
Robi
21:00-
22:00
Kedd
6:30-
7:30
8:00-
9:00
9:30-
10:30
10:30-
11:30

10:00-
11:00

11:00-
12:00
12:00-
13:00
16:00-
17:00
17:00-
18:00
Fat Burn
Viki
18:00-
19:00
Fight Robic
Robi
19:00-
20:00
Spartan
Flóra
20:00-
21:00
21:00-
22:00
Szerda
6:30-
7:30
8:00-
9:00
9:30-
10:30
10:30-
11:30

10:00-
11:00

11:00-
12:00
12:00-
13:00
16:00-
17:00
17:00-
18:00

18:00-
19:00
Fat Burn
ELMARAD
19:00-
20:00

20:00-
21:00

21:00-
22:00
Csütörtök
6:30-
7:30
Hot-Iron
Flóra
8:00-
9:00
9:30-
10:30
10:30-
11:30
10:00-
11:00
11:00-
12:00
12:00-
13:00
16:00-
17:00
17:00-
18:00

18:00-
19:00
Spartan
Flóra
19:00-
20:00
BOX
Robi
20:00-
21:00
Fight Robic
Robi
21:00-
22:00
Péntek
6:30-
7:30
8:00-
9:00
9:30-
10:30
10:30-
11:30
10:00-
11:00
11:00-
12:00
12:00-
13:00
16:00-
17:00
17:00-
18:00
18:00-
19:00
Funkcionális edzés
Flóra
19:00-
20:00

20:00-
21:00
21:00-
22:00
Szombat
6:30-
7:30
8:00-
9:00
9:30-
10:30
10:30-
11:30
10:00-
11:00
11:00-
12:00
12:00-
13:00
16:00-
17:00
17:00-
18:00
18:00-
19:00
19:00-
20:00
20:00-
21:00
21:00-
22:00
Vasárnap
6:30-
7:30
8:00-
9:00
9:30-
10:30
10:30-
11:30
10:00-
11:00
11:00-
12:00
12:00-
13:00
16:00-
17:00
17:00-
18:00
18:00-
19:00
Fight Robic
Robi
19:00-
20:00
20:00-
21:00
21:00-
22:00





Oktatók:
Happ Róbert, Polákovits Flóra,
Farkas Viktória, Selley Krisztián



Funkcionális edzés során arra helyezzük a hangsúlyt, hogy a mindennapi élethez hasonló, valós helyzetekre készítsük fel a testet: minden izomcsoportot megmozgatunk, különös hangsúlyt fektetve a core-izomzatra, amely a helyes tartás felelőse, az ülő életmód által kialakuló kellemetlenségek megszüntetője. Összetett gyakorlatokkal dolgozunk, ezzel javítva a koordinációt, az izmok és az idegrendszer kapcsolatát, a reakcióidőt egy-egy helyzetre. Saját testsúlyos gyakorlatokkal, TRX-szel, súlyzókkal dolgozzuk végig az órát, mindössze 10-15 másodperces szüneteket tartva, így növeljük az állóképességet, izomerőt, remek alakformáló és zsírégető óra.

Több sportág mozgásanyagát felhasználva a lehető legtöbb kondicionális képességet fejlesztjük egyszerre, illetve felváltva. Ezen képességek: erő, gyorsaság, koordináció, állóképesség, hajlékonyság. Az edzések jelentős része saját súllyal végzett gyakorlatokból épül fel, de emellett kézi súlyzókat, tárcsákat, gumikötelet, ugrókötelet, TRX-et, fitball-t és egyéb eszközöket is használhatunk. Legyen egyszerű köredzés, vagy páros gyakorlat, a fejlődés garantáltan nem marad el. A tréningek összetettségben, terjedelemben és nehézségben különbözőek, így mindenki számára alkalmazhatók, valamint testre szabhatók.

Speciális, küzdősportokból létrejött intenzív, aerob mozgáson alapuló edzésforma, mely a legjelentősebb küzdősportok leghatásosabb védekező és támadó mozdulatait vonultatja fel. Az ökölvívás, karate, taekwondo és thai-box elemeire épülő edzés kőkemény erőnléti és technikai edzettséget biztosít, a kombinációk és koreográfiák által a mozgáskultúra magasfokú növelése mellett. A bemelegítést és a technikai, kombinációs részt intenzív, pörgetős szíverősítő követi a végén erőnléti gyakorlatokkal. Az edzés minden izmot megmozgat, fogyókúrának is kiváló. Könnyen megtanulható, élvezhető módon sajátítod el a küzdősportok látványos, technikai részét.

Célja, hogy szervezetünk a zsírokat használja fel és utána minél tovább maradjon meg az megemelkedett anyagcsere. A gyakorlatok változatosak: saját testsúllyal is dolgozunk, de előkerülnek eszközök is (step pad, súlyzók, gumikötél). A pulzust az óra első felében a megfelelő tartományba hozzuk, majd szinten tartjuk. Ez elősegíti a szív és az állóképesség fejlődését. Az összes fő izomcsoport átmozgatásra kerül, így hangsúlyt kapnak a láb-, far-, has- és karizom gyakorlatok. Mind kezdőknek mind haladóknak ajánlani tudom az órát, mivel minden gyakorlatból van könnyített és nehezített alternatíva. Izomlázra garanciát vállalunk!

Tradicionális és küzdelmi ökölvívás az alapoktól kezdőknek és haladóknak egyaránt. Alapállások, mozgások, ütések pontos, korrekt bevésése; a zsákkal való gyakorlás menete, technikája; pontkesztyűvel gyakorlás; küzdelmi mozgások; páros reflex gyakorlatok; haladóknak küzdelem, technikai elmélet, küzdelmi pszichológia. Az ökölvívás nem verekedés, püfölés, csapkodás, a zsák minél gyorsabb legyilkolása. Az ökölvívás maga a belső tudat. A számos technika szakszerű alkalmazása az aktuális ellenféllel szemben, akit minél rövidebb intervallum alatt kell megismerni, hogy aztán a rutinból felépített ellentámadásokkal legyőzzük.

A GET FIT egy egyedülálló mozgásforma, melynek középpontjában a felfüggesztés eszköze áll. TRX-gyakorlatokat kombinálunk saját testsúlyos, kiseszközös gyakorlatokkal, ami jól megdolgoztatja a core izmokat, fejleszti az állóképességet, koordinációt. A magával ragadó hangulatot a befogadó, segítőkész vendégkör, továbbá a fergeteges zene és a változatos gyakorlatsorok biztosítják. A több órás gép előtt töltött ülőmunka után nagyobb szükség van a funkcionális módszerekre, mint arra, hogy az ember ülve végezzen izolált gyakorlatokat, épp azokat az izmokat kímélve, amikre a mindennapi életben a legnagyobb szükség van. Próbáld ki Te is a funkcionális edzés egyik leghatékonyabb formáját!

Az egy-egy pózban megnyilvánuló fókuszáltság s a tudatos légzés az elmét is „edzi” – így válnak a gyakorlatok jógává. Rendszeres gyakorlással kiegyensúlyozottabbá válunk testileg és lelkileg egyaránt! A Hatha jóga testtartásaiból kiinduló gerincterápiás jóga olyan modern mozgásterápia, melynek elsődleges szerepe a megelőzés, illetve utókezelés. Hatékonyan támogatja és kiegészíti a személyre szabott, célirányos gyógyító eljárásokat. A precíz, anatómiai szempontból átgondolt, bárki számára könnyen elsajátítható gyakorlatok harmonikusan erősítik, nyújtják az izomzatot, biztonságosak, eredményesek.

Ez az edzésforma ötvözi a saját testsúlyos és eszközös órák mozgásanyagát, hiszen saját testünkkel dolgozva kezdjük csak el tisztelni, tanuljuk meg a dinamikáját, egyensúlyát, míg az eszközök segítségünkre vannak abban, hogy a külső ellenállásokat is le tudjuk győzni. A különböző ellenállásokat kettlebellek, boxzsákok, gumikötél, súlyok biztosítják. A legtöbb funkcionális óratípussal ellentétben nem csak az erő-állóképességet fejleszti, de a mobilizációt, a robbanékonyságot is. Az órán nagy hangsúlyt kap, hogy a fizikai erősödés, formálódás mellett mentálisan is fejlődjünk. Remek stressz-levezető óra, ahol legyőzheted korlátaidat.

Ez egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. Ízületkímélő hatása által hatékony segítség derékfájás, csípő-, térd- és egyéb mozgásszervi betegségek esetén is, illetve megelőzésre, valamint erősítő gyakorlatai kiválóan edzik és fejlesztik a core izmokat. Emellett a speciális légzéstechnika remek feszültségcsökkentő, stresszoldó hatású, továbbá alkalmazásával növelhető a szervezet oxigénellátása, fokozható a fizikai teljesítmény. Mindez kellemes, léleksimogató zenére történik. A Pilates óra testi-lelki feltöltődés.

A Hot Iron egy súlyzórudas csoportos edzésforma, ahol izomcsoportokra bontva megdolgoztatjuk az egész testet. Az óra célja az erő-állóképesség és az izomerő növelése mellett az is, hogy a vendégek megtanuljanak helyesen dolgozni súlyzórúddal, így segítve a konditeremben, egyedül végzett edzéseiket.

Nagy előnye, hogy könnyen követhető már az első órán is: egyszerűen elsajátítható ütésekből, rúgásokból és lépésekből épül fel. Szálkásító és állóképességi, mégis erősítő hatása miatt egyre népszerűbb ez a mozgásforma. Tónusossá teszi az izomzatot, kitűnően formálja a derekat, a csípőt, a farizmot, a combot, a vádlit és a törzs izmait is. Nagy energiájú edzés, egyetlen 60 perces óra alatt akár 500-700 kalória is eléghet. Emellett hozzájárul a szív- és az érrendszer egészségéhez, javítja a koordinációt és a gyorsaságot. Mivel a mozdulatok küzdősportból származnak, általában a férfiak is kedvelik ezt az óratípust.

Sokkal intenzívebb, mint egy cardio edzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt és az anyagcserét is annyira felpörgeti, hogy az edzés utáni regenerációkor legalább annyi kalóriát égetünk el, mint edzés közben. Egy zsírégető cardio edzés utóégető hatása ehhez képest minimális. A TRX sikere egyszerűségében és hatékonyságában rejlik. A mindössze 70 dkg-os heveder-rendszer lényegében egy mobil edzőterem. A TRX-szel végtelen számú gyakorlat végezhető és az egész testet meg lehet vele mozgatni, különösen a Core-izmokat. A saját testünket használjuk ellenállásként és az intenzitást is mi magunk határozzuk meg.

4.000 lépésnek, vagy 10 km futásnak megfelelő elégetett kalóriamennyiség, egyetlen óra alatt. Cross Training elveken alapuló funkcionális edzés, saját testsúlyos és eszközös gyakorlatokkal, 16-99 éves korig. Legyél kezdő, újrakezdő, haladó. Fogyni szeretnél? (Tapasztalat alapján 1 hónap alatt -2cm hastájékon. Megfelelő edzésmennyiség, és étkezés betartásával.) Csinos formákról álmodsz? (Kerek vállak, feszes fenék.) Szükséged van egy kis izomra? Javítanál az állóképességeden? Egész nap íróasztal mögött ülsz? Baráti hangulatú csoportos óra, mert számomra testi adottságoktól függetlenül fontos vagy.